Agenții de asistență ajută echipele de subscriere și administratori să soluționeze problemele legate de aplicații și servicii pentru clienți. Agenții de asistență sunt prima persoană cu care vor vorbi cei mai mulți dintre clienții noștri în timpul procesului de aplicare și servesc drept gatekeepers și „voce” a companiei, deoarece gestionează toate apelurile primite pentru a le direcționa către cel corespunzător sau pentru a oferi servicii clienților acolo unde ei pot.
Acești agenți îndeplinesc următoarele atribuții:
-Răspund la apelurile primite
-Răspund la chat-urile primite
-Furnizează clienților potențiali asistență pentru finalizarea cererii
-Răspund la întrebări despre programele și ofertele noastre
-Replanifică plățile clienților
-Furnizează cotații de plată
Candidatul ideal va îndeplini următoarele cerințe:
-Abilități avansate de limba engleză în vorbire și scriere
-Abilități dezvoltate de comunicare telefonică
-Experiență cu programe de birou precum Excel, Skype și abilitatea de a învăța cu ușurință programe și platforme noi