Responsabilități Job
Dezvoltă și menține relații cu clienții pentru a asigura rezultate de succes ale negocierilor.
Pune la cale obiective și strategii pentru fiecare negociere în parte.
Revizuiește, analizează documentele clienților și se sfătuiește cu ei în privința ofertelor și contraofertelor către finanțatorii privați.
Analizează situația financiară a clienților și îi sfătuiește cu privire la cele mai bune opțiuni de ameliorări de
datorii.
Negociază cu creditorii, având ca obiectiv în a ajunge la un numitor comun care să satisfacă creditorul și debitorul.
Monitorizează și arhivează progresul negocierilor.
Revizuiește contractele pentru a se asigura că toate detaliile sunt corecte.
Arhivează în bazele de date toate interacțiunile cu clienții și creditorii.
Oferă consiliere și îndrumare clienților cu privire la gestionarea financiară și a datoriilor.
Se ține la current cu dezvoltările și practicile din industria ameliorărilor de datorii.
Cerințele postului
Engleză avansată
Abilități bune de comunicare
Obiectivitate și gândire logică
Carismatic și empatic