Departamentul de Serviciu Clienți

Departamentul de Serviciu Clienți


Responsabilități

  • Reprezentantul serviciu clienți trebuie să mențină o linie deschisă de comunicare cu clienții lor.
  • Să se asigure că sunt mereu actualizate datele de contact ale clienților.
  • Să gestioneze solicitările administrative de la client, precum și solicitările de management.
  • Să adreseze întrebările și reclamațiile clienților într-un mod efficient, profesionist și în timp util.
  • Să fie capabil să ofere soluții care sunt adaptate nevoilor clientului și să se asigure că așteptările acestora sunt îndeplinite.
  • Sunt responsabili pentru menținerea clientului informat și actualizat cu privire la conturile lor și progresul negocierilor.
  • Să poată aborda orice reclamație și să ia măsurile adecvate pentru a le rezolva.
  • Contact periodic prin diferite mijloace de comunicare cu clienții în funcție de statutul în care se află cazul clientului.
  • Gestionarea documentației adiționale care ar putea fi necesară pe parcursul perioadei de timp în care clienții participă la programul nostru de ameliorări de datorii.

    Cerințele postului

  • Engleză avansată.
  • Abilități bune de comunicare
  • Obiectivitate și gândire logică
  • Carismatic și empatic
  • Aplică acum