Responsabilități
Reprezentantul serviciu clienți trebuie să mențină o linie deschisă de comunicare cu clienții lor.
Să se asigure că sunt mereu actualizate datele de contact ale clienților.
Să gestioneze solicitările administrative de la client, precum și solicitările de management.
Să adreseze întrebările și reclamațiile clienților într-un mod efficient, profesionist și în timp util.
Să fie capabil să ofere soluții care sunt adaptate nevoilor clientului și să se asigure că așteptările acestora sunt îndeplinite.
Sunt responsabili pentru menținerea clientului informat și actualizat cu privire la conturile lor și progresul negocierilor.
Să poată aborda orice reclamație și să ia măsurile adecvate pentru a le rezolva.
Contact periodic prin diferite mijloace de comunicare cu clienții în funcție de statutul în care se află cazul clientului.
Gestionarea documentației adiționale care ar putea fi necesară pe parcursul perioadei de timp în care clienții participă la programul nostru de ameliorări de datorii.
Cerințele postului
Engleză avansată.
Abilități bune de comunicare
Obiectivitate și gândire logică
Carismatic și empatic